مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان:

درس پژوهی نقش مهمی در بهبود دانش و مهارتهای حرفه ای معلمان دارد

راز جرگلان (پانا) -در کارگاه درس پژوهی که با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش راز و جرگلان برگزار شد، مدیر آموزش و پروز راز و جرگلان گفت:درس پژوهی نقش مهمی در بهبود دانش و مهارتهای حرفه ای معلمان دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
درس پژوهی نقش مهمی در بهبود دانش و مهارتهای حرفه ای معلمان دارد

در راستای کیفیت بخشی آموزشی و ارتقای سطح علمی معلمان کارگاه درس پژوهی با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش راز وجرگلان برای همکاران ابتدایی راز و جرگلان در کانون شهید رجایی شهر راز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش در این کارگاه با اشاره به الگوی توسعه حرفه ای معلمان گفت: نظام های آموزشی می‌کوشند تا با بهبود شرایط تربیت حرفه ای معلمان وضعیت آموزش را بهبود ببخشند.

عباس رضایی در این راستا به تعاریف و ویژگی های سازمانهای یادگیرنده اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم مدارس ما به عنوان مدارس یادگیرنده باشند باید بتوانند با تشخیص مسائل و یادگیری از طریق تجربه های گذشته و دانش جدید به بهسازی مستمر خود بپردازند.

او ادامه داد: درس پژوهی به مثابه سازمان یادگیرنده ای است که در یک فضای مشارکتی نقش مهمی در اشتراک و بهبود دانش و مهارتهای حرفه ای معلمان دارد.

رضائی در پایان تأکید کرد: مدرسه باید از مکانی برای آموزش به محیطی برای یادگیری تبدیل شود.

شایان ذکر است این کارگاه با حضور مدرس استانی درس پژوهی آقای زحمتکش با موضوع درس پژوهی در جمع کارشناسان آموزشی، همکاران ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار