اقلام تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز در شهر اردبیل امحا می‌شوند

اردبیل (پانا)- شهردار اردبیل از امحای اقلام تبلیغاتی غیرمجاز به صورت روزانه در سطح شهر اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اقلام تبلیغاتی در مکان‌های غیرمجاز در شهر اردبیل امحا می‌شوند

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در کمیته امحای تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری اردبیل با هدف حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی بر روی دیوارها، مکان‌های عمومی، دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان اقدام به برپایی داربست‌های تبلیغاتی و تعیین فضای مناسب برای تبلیغات کاندیدا‌ها در سطح شهر کرده است و تمامی اقلام تبلیغاتی را که در فضا‌های غیرمجاز نصب شده است را روزانه امحا می‌کند.

او با بیان اینکه شهرداری اردبیل شرایط و بستر را برای مشارکت حداکثری شهروندان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم می‌کند، افزود: از تمامی طرفداران کاندیدا‌های انتخابات مجلس تقاضامندیم از هرگونه آسیب زدن به فضای شهری خودداری کرده و صرفاً از مکان‌های مجاز برای انجام تبلیغات استفاده کنند.

شهردار اردبیل ادامه داد: قانون فصل الخطاب است و مجموعه شهرداری اردبیل بدون اغماض و بدون جانب داری از فرد یا کاندیدای خاص اقدام به اجرای قوانین در خصوص امحای اقلام تبلیغاتی و بنر‌هایی که در مکان‌های غیرمجاز نصب می‌شود خواهد کرد.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه بعد از انتخابات نیز در آستانه استقبال از عید نوروز هستیم، گفت: نباید اقلام تبلیغاتی انباشته شود و ضروری است اقلام نصب شده غیرقانونی با حفظ منظر شهری و جلوگیری از اغتشاشات بصری روزانه امحا شوند.

او با بیان اینکه حضور در انتخابات بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران‌است، تصریح کرد: با حضور حداکثری خود در این رویداد ملی به کسانی که به دنبال سو استفاده، تخریب و تضعیف کشور عزیزمان هستند نشان خواهیم داد که همه ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار