پیرانشهر پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

ارومیه (پانا) - کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: پیرانشهر با ثبت ۲۰ میلی‌متر بارندگی تا ساعت سه بامداد امروز، دوشنبه بیشترین بارندگی را در استان به خود اختصاص داده و بارندگی همچنان در همه شهرستان‌ها ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیرانشهر پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

یاسر اشتاد افزود: سامانه‌ای که از عصر روز گذشته وارد آذربایجان‌غربی شده، همه شهرستان‌ها در شمال و جنوب استان را تحت تاثیر قرار داده‌است و این روند تا شامگاه دوشنبه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین هفت میلی‌متر بارندگی در ارومیه به ثبت رسید که این رقم نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه چالدران با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین شهر آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود، اضافه کرد: اظهار داشت: در این مدت پلدشت نیز با پنج درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه مرکز استان نیز در این مدت دمایی بین منفی ۲ درجه تا سه درجه سانتی‌گراد داشت.

اشتاد ادامه داد: این سامانه بارشی شامگاه دوشنبه از آذربایجان‌غربی خارج خواهد شد و دوباره از روی چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود.

آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف و باران بود؛ این استان سالانه شاهد بارش ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلی‌متر بارندگی به صورت برف و باران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار