استاندار قزوین:

فرمانداران قزوین اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند

قزوین (پانا) - استاندار قزوین بر رعایت اصل بی طرفی از سوی فرمانداران قزوین در انتخابات تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداران قزوین اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند

هدایت الله جمالی پور در بیست و ششمین نشست ستاد انتخابات استان قزوینگفت: فرآیند انتخابات باید از نظر امنیتی و اجرایی به نحوی مدیریت شود که هیچ‌ نامزدی تا پایان این رویداد نتواند کوچکترین بهانه و شبهه‌ای به آن وارد کند.

وى افزود: بر اساس قانون، مسؤول پیگیری امنیت انتخابات در شهرستان‌ها برعهده فرمانداران است و باید از ایجاد هرگونه بهانه و شبهه در این زمینه جلوگیری کنند.

جمالی پور اضافه کرد: طبق قانون انتخابات، تامین امنیت صندوق بر عهده نیروی انتظامی است و این نهاد وظیفه دارد تامین امنیت صندوق‌های انتخابات را برعهده بگیرد.

جمالی پور با انتقاد از هرگونه بداخلاقی در انتخابات، اظهار کرد: مردم دنبال امید هستند و نمایندگان خانه ملت باید با تدین، تخصص و تجرب به فکر حل مشکلات مردم برآمده و راه اخلاق را در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر نامزدی با رفتار نامشروع بخواهد به صندلی قدرت برسد، هرگز در مسیرش موفق نخواهد بود و برای جامعه نیز مفید فایده واقع نخواهد شد، بنابراین هرگونه رقابت باید اخلاق مدار بوده و از اقدامات خلاف شرع به دور باشد.

مقام ارشد اجرایی استان بیان داشت: همه کارگزاران نظام امروز به نمایندگی از مردم مسؤول برگزاری انتخابات هستند و صیانت از حق الناس را به عنوان یک اصل مهم در تمام فرآیند انتخابات در ذهن نقش بسته اند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: فرمانداران دقت کنند که تمام کارگزاران انتخابات در شعب، اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و هرگونه گرایش سیاسی را به کنار بگذارند چون آنچه بیش از همه مهم است، خود فرآیند انتخابات است که باید از آن صیانت شود.

استاندار قزوین یادآور شد: در سه ماه گذشته فرمانداران و بخشداران با تمام قوا و به صورت شبانه روزی برای فراهم کردن انتخابات مشغول کار بودند که جا دارد از زحمات آنها تشکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار