استاندار قزوین: با هیچ مدیر و دستگاهی تعارف نداریم

با مدیران ناموفق برخورد می شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین به ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان اشاره و عنوان کرد: «ما با هیچ مدیر و دستگاهی در اجرای حقوق مردم تعارف نداریم.»

کد مطلب: ۱۰۲۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قزوین: با هیچ مدیر و دستگاهی تعارف نداریم

هدایت الله جمالی پور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بیان کرد: سال آینده باید کمربند همت تمامی مدیران بانکی و اجرایی استان محکم‌ بسته شود تا بتوان برای خدمت به مردم و تحقق شعارهای دولت در چهارچوب قانون گام‌های بلندتری برداشت.

جمالی پور اضافه کرد: از سال آینده هر سه ماه یک بار عملکرد مدیران و دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و اگر مدیری موفق باشد پیشنهاد ارتقای وی را مطرح خواهیم کرد.

او افزود: عملکرد ۶ ماه مدیران استان در سال جاری نیز مورد بررسی قرار گرفته و از بانک‌ها و دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی داشته باشند تقدیر خواهد شد.

جمالی پور اضافه کرد: از اول سال آینده باید مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی دست به دست هم بدهند تا بتوانیم در مسایل مرتبط با توسعه استان موفق‌تر عمل کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه این استان رتبه ۶ کشور را در پرداخت تسهیلات رونق تولید دارد، گفت: ما سال آینده به هیچ عنوان به این رتبه رضایت نخواهیم داد و باید با هدفگذاری در این زمینه به رتبه یک یا ۲ کشور دست یابیم.

جمالی پور گفت: ما با هیچ مدیر و دستگاهی در اجرای حقوق مردم تعارف نداریم و با مدیران ناموفق به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه مشکل سه واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری لازم برای حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار