محمد نوری:

محمد نوری: تاکتیک فرهاد مجیدی در استقلال جواب داد؛ صعود استقلال در لیگ قهرمانان قطعی است

تهران (پانا) - مربی سابق استقلال تهران معتقد است صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و تلاش باید برای سرگروهی باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری: تاکتیک فرهاد مجیدی در استقلال جواب داد؛ صعود استقلال در لیگ قهرمانان قطعی است

محمد نوری در گفت‌ و گو با خبرنگار پانا درباره بازی امروز استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلالی‌ها کار سختی پیش رو دارند چرا که الاهلی عربستان به مراتب تیم قدرتمندتر و سخت تر از الشرطه است و شاگردان مجیدی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در این بازی پیروز میدان شوند.

وی ادامه داد: خط هافبک الاهلی عربستان خیلی قدرتمند است و اگر استقلالی‌ها بتوانند خط هافبک این تیم را در اختیار بگیرند می‌توانند تیم را از کار بیاندازند. به اعتقاد من بازیکنان باید خیلی هوشیارانه عمل کنند و به راحتی به بازیکنان اجازه خودنمایی ندهند. تاکتیکی که مجیدی در استقلال پیاده کرده جواب داده آنها در این مدت نتایج خوبی کسب کردند و فکر می کنم تنها مشکل تیم خستگی بازیکنان است.

نوری در مورد صعود استقلال از این مرحله اظهار کرد: استقلال به طور حتم از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد، اما باید تلاش کنند تا به عنوان تیم اول صعود کنند تا به الهلال عربستان نخورند چرا که آن تیم خیلی قدرتمند است و کار استقلال برابر تیم الهلال سخت خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در مورد ضعف این تیم گفت: من فکر می کنم تنها مشکل استقلال بلاتکلیفی باشگاه است. الان مدت هاست که باشگاه بدون مدیرعامل اداره می‌شود و این موضوع برای استقلال دردسرساز خواهد شد. باید هرچه زودتر تکلیف مدیریت استقلال مشخص شود، این تیم ۲ قهرمانی در آسیا دارد و شایسته نیست که این شرایط برای استقلال وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کند. البته گویا قرار است مجمع باشگاه استقلال در هفته اول اسفند برگزار شود و امیدوارم مدیرعامل انتخاب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار