حضور 600رای‌اولی درپای صندوق‌های اخذ رای شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا) - با حضور فرماندار شهرستان پیشوا همایش رای اولی‌های شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور 600رای‌اولی درپای صندوق‌های اخذ رای شهرستان پیشوا

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در سخنانی بیان کرد: هر فردی در زندگی فردی و اجتماعی خود فرصت‌هایی را برای ورود به عرصه‌های اثرگذار دارد و همانطور که سن تکلیف دینی را جشن می‌گیریم برای ورود به عرصه سیاسی نیز حضور در انتخابات یک جشن تکلیف برای رسیدن به بلوغ اجتماعی و سیاسی است.

او افزود: نمود بارز این اثرگذاری در انتخابات است و در روز دوم اسفند اولین حضور خود در انتخابات را تجربه کرده و در سیستم اداره و مدیریت کشور اثرگذار خواهید بود.

فرماندار پیشوا گفت: براساس نظام مردم‌سالاری دینی انتخابات یک حق اجتماعی است که اسلام و انقلاب برای تعیین سرنوشت‌تان قرار داده و حضور در این رویداد یک تکلیف است که باید به نحو احسن از آن استفاده گردد.

او اظهار کرد: در آینده شما افراد مهمی در این کشور خواهید بود و برای اثرگذاری مطلوب باید در اجتماع نیز ورود خوبی داشته باشید و اولین عرصه آن انتخابات است.

عباسی گفت: شما دانش‌آموزان در کنار تحصیل علم باید سواد اجتماعی را نیز فرا بگیرید و نقش‌های مثبتی در عرصه های اجتماعی داشته باشید.

او افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از افرادی است که نقش‌ها و وظایف خوبی برای خود تعریف و به انجام رساند و لقب سردار دلها را به خود اختصاص داد.

حسین عباسی خاطر نشان کرد: بر اساس قانون اساسی، برای ما تکالیفی در راستای تعیین سرنوشت خود و کشورمان تعیین شده و این حقمان است که از این فرصت بهره برده و در تعیین سرنوشت خود سهیم شویم.

او بیان کرد: حدود ۱۹ هزار دانش آموز در پیشوا مشغول تحصیل بوده که از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر رای اولی هستند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار