جزئیات آتش‌سوزی کارگاه کفاشی در چهارراه گلوبندک

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه کفاشی در چهارراه گلوبندک خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات آتش‌سوزی کارگاه کفاشی در چهارراه گلوبندک

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت:‌ ساعاتی پیش وقوع حریق در یک ساختمان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه به محل حادثه واقع در چهار راه گلوبندک اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور نیروها در محل حادثه مشخص شد که یک کارگاه کفاشی در طبقه سوم این ساختمان دچار حریق شده است. هم اکنون نیروها در محل مشغول انجام عملیات هستند.

ملکی گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که محل آتش‌سوزی ساختمانی سه طبقه و قدیمی ساز است که در طبقه سوم آن، واحدی ۱۰۰ متری که نیمی از این طبقه کارگاه تولیدی کفش بود دچار حریق شده است.

وی ادامه داد:‌ یک انبار هم در این واحد وجود داشت که در آن کیف و کفش چرم و... نگهداری می‌شد. این ساختمان شعله ور بود بنابراین آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند، عملیات تا حد زیادی پیش رفته است و خوشبختانه تا به این لحظه مورد مصدومیت نداشته‌ایم و با توجه به قدیمی بودن ساختمان آتش‌نشانان کار خود را با احتیاط کامل پیش می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار