رای اولی ها چه مطالباتی دارند

اهواز (پانا) - خبرنگار پانا امروز به سراغ رای اولی رفت ، تا نظر انهارا پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جویا شود.این گزاراش گویای نظرات رای اولی های امسال می باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رای اولی ها چه مطالباتی دارند

خبرنگار پانا با حضور در یکی از آموزشگاه های ناحیه ۳ شهرستان اهواز در گفتگو با دانش آموزان رای اولی این آموزشگاه خواست تا پیشنهادات و انتظارات خود را به گوش نمایندگان برسانند.

دانش اموزان در پاسخ به این پرسش که به نظر شما اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای چه تاثیری در جامعه دارد ؟

یکی از این دانش آموزان اظهار کرد : حضور مردم پای صندوق های رای به معنای نشان دادن انتخاب هر ایرانی است از نمایندگان خواست تا تمام تلاش خود را برای اقتدار کشور انجام داده و با مردم رو راست بوده و به قول ها و وعده هایشان عمل کنند.

او همچنین افزود: تاریخ هر کشوری را با نقش و تاثیر گداری آن ملت بر تاریخ تحولات جهانی می سنجند که بیانگر عزت و افتخار مردم آن کشور است.

تعدادی از دانش آموزان گفتند: رای مردم در انتخابات نشان دهنده اعتماد ملت ایران به نمایندگان مجلس است و همچنین آنها به عنوان کوچک ترین عضو رای دهنده در این انتخابات گوش زد کردند که این حضور مردم در پای صندوق های رای میتواند بار دگر نشان دهنده اقتدار ملی کشور و همبستگی ما ایرانیان باشد.

دانش آموزان همچنین خاطرنشان کردند : درست است که ما هم اکنون تحت تحریم و فشار هستیم ولی با حضور خود میتوانیم ثابت کنیم که ما هیچگاه اتحاد خود را از دست نداده و پشت به پشت رهبر هستیم و همچنان محکم و استوار ایستاده ایم تا بار دیگر خودمان را به تمام جهان ثابت کنیم.

گزارش از :ریحانه رشیدیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار