آیین افتتاح دومین مدرسه کمیساریای عالی پناهنگان در شهریار

تهران (پانا) - مدرسه کمیساریای عالی پناهنده گان (جلال آل احمد) منطقه اسد آباد شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران ،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، معاون نوسازی مدارس استان تهران ، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و دانش آموزان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح دومین مدرسه کمیساریای عالی پناهنگان در شهریار

مدرسه کمیساریای عالی پناهنگان (جلال آل احمد) در شهرک اسد آباد شهریار با 14 باب کلاس درس، در زمینی به مساحت 2850 مترمربع با اعتباری بالغ 50 میلیارد ریال توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و اعتبار دولتی ساخته شده و دارای آزمایشگاه، کارگاه، سالن چندمنظوره، کتابخانه و نمازخانه می‌باشد که پذیرای حدود 400 نفر دانش آموز در یک شیفت می‌باشد .

در این مراسم مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار در سخنانی گفت: آموزش وپرورش شهریار بزرگترین منطقه آموزشی در کشور با 160هزار دانش‌آموز وهفت هزار پرسنل شاغل و ده هزار پرسنل بازنشسته می باشد که این تعداد جمعیت آماری هم تهدید و هم فرصت است.

او در ادامه افزود: این منطقه 380 ساختمان آموزشی و70 مدرسه با قدمت بالا و تخریبی دارد که عمر این بناها بعضا" از سایر مناطق در استان تهران هم بیشتر است ، همچنین 15هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در شهرستان شهریار سبب شده که رتبه اول جمعیت آماری اتباع را در استان تهران داشته باشیم.

پارسا بیان کرد: طی دو سال گذشته 24 مدرسه افتتاح یا در حال تکمیل است که این آمار نشان‌دهنده این است که هر ماه متوسط یک مدرسه در شهریار افتتاح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار