محسنی بند پی :توسعه پایدار کشور نیازمند توجه ویژه به آموزش و پرورش است

تهران(پانا) - آیین افتتاح مدرسه کمیساریای عالی پناهندگان (جلال آل احمد) منطقه اسد آبادشهرستان شهریار با حضور استاندار تهران ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ومعاون نوسازی مدارس استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بند پی :توسعه پایدار کشور نیازمند توجه ویژه به آموزش و پرورش است

در این مراسم انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سخنانی راه توسعه هرکشور را توجه به آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت: اگر ما بتوانیم شرایط فراگرفتن آموزش را برای فرزندان این کشور فراهم کنیم می‌توانیم به توسعه پایدار کشور امیدوار باشیم که الحمد الله این قدمها در حال برداشتن است.

او در ادامه ضمن تجلیل از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز تصریح کرد: به عبارتی آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه ملی و همه جانبه زیرساختی و توسعه محوری است و دولت به تنهایی توان ساخت مدرسه و تامین امکانات را ندارد و وجود همین خیرین مدرسه‌ساز است که اقدامات شایسته‌ای را در سراسر کشور در زمینه‌های گوناگونی انجام داده‌اند.

محسنی بندپی عنوان کرد: 12هزار کلاس درس در استان تهران پیش‌بینی و برنامه ریزی شده که بخشی با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و دولت، بخشی هم از طریق تهاتر برنامه ریزی شده و این نشان دهنده از نگاه عمیقی است که نسبت به آموزش و پرورش شکل گرفته است.

در این برنامه طاهری فرماندار شهرستان شهریار، پارسا مدیر آموزش وپرورش، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی، اعضای شورای تامین، اعضای شورای آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و دانش‌آموزان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار