تقدیر از 59 دانش آموز گیلانی در جشنواره جوان خوارزمی

رشت (پانا)- 27 نفراز این دانش آموزان برتر گیلان شده اند و یک نفر مقام اول کشوری را در جشنواره خوارزمی کسب کرده است،

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 59 دانش آموز گیلانی در جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در جشن برگزیدگان و فعالان جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به فرصت های خوب شناسایی استعدادهای دانش آموزان اظهار کرد: جشنواره های جابر بن حیان، نوجوان و جوان خوارزمی و همچنین لیگ علمی فرصت مهمی در شناسایی و پرورش استعدادهای ویژه دانش آموزان است.

او با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی در دوره دوم متوسطه خاطرنشان کرد: 59 دانش آموز گیلانی با موضوعات روان شناسی، محیط زیست، ادبیات فارسی، شیمی، فیزیک، رایانه و مکانیک در جشنواره جوان خوارزمی شرکت کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به دستاوردهای دانش آموزان گیلانی در جشنواره های مختلف اظهار کرد: علاوه بر دانش آموزان، خانواده ها و به ویژه معلمان در شناسایی و بروز قابلیت های مختلف آنان بسیار موثر هستند. جهان آرای با تأکید بر نقش بی بدیل مطالعه در ارتقای فکری و فرهنگی جامعه اظهار کرد: اگرچه بسترسازی زمینه های مطالعه از وظایف حاکمیت و دستگاههای مرتبط است، ولی مطالعه ویژگی منحصربه فردی است که هر شخصی باید نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشد.

معاون توسعه منابع استانداری گیلان نیز در این آیین با اشاره به ضرورت تغییر در زندگی انسانها اظهار کرد: با شناخت استعدادهای خود می توانیم در شکوفایی آنها تلاش کنیم و هیچ گاه برای تغییر دیر نیست.

کیمیا تنهایی افزود: باید از افراد در جایگاه مناسب استعدادها و توانایی شان استفاده کنیم و در این راستا معلمان به عنوان گروه مرجع، نقش کم نظیری در تغییرات مثبت در جامعه به عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار