ایجاد توازن نیروی انسانی در سطح آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) -استخراج آمار و اطلاعات نیروی مازاد و کمبود نیرو در مناطق آموزشی جهت ایجاد توازن نیروی انسانی در سطح استان امری کلیدی است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد توازن نیروی انسانی در سطح آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی

هشتمین جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی آینده در محل دفتر معاونت آموزش ابتدایی استان برگزار شد.

«ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: بهره گیری از نیروی انسانی بر اساس تخصص و نیاز منطقه از اولویت های ساماندهی نیروی انسانی است.

او افزود: هر گونه صدور ابلاغ ماموریت برای نیروی انسانی آموزش و پرورش در سایر نهادها و ادارات باید بر اساس ضوابط و قوانین صورت گیرد.

این مقام مسئول گفت: استخراج آمار و اطلاعات نیروی مازاد و کمبود نیرو در مناطق آموزشی جهت ایجاد توازن نیروی انسانی در سطح استان امری کلیدی است.

او با بیان اینکه رعایت اصل مرتبط و نیمه مرتبط بودن رشته در فرآیند ساماندهی نیروی انسانی ضروری است افزود: تأمین معلم برای کلاس درس اولویت به‌کارگیری نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: نقل و انتقالات نیروی انسانی در حوزه شهر ارومیه و پنج منطقه تابعه آن با هدف ایجاد توازن نیروی انسانی نیازمند کار کارشناسی است.

محمدی بیان کرد: نقل و انتقالات نیروی انسانی در مناطق آموزشی استان باید بر اساس مقررات و امتیاز افراد متقاضی انجام شود و وضعیت افراد دارای شرایط خاص باید بدقت بررسی شود تا حقی ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار