معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

حمایت از تولید داخلی به عنوان مهم‌ترین محور اقتصاد مقاومتی

کرمانشاه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خبرداد: حمایت از تولید داخلی به عنوان مهم‌ترین محور اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از تولید داخلی به عنوان مهم‌ترین محور اقتصاد مقاومتی

هرمز نوروزی‌فرد در بازدید از مسابقه کتابخوانی با عنوان " رنج وگنج " در آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: سوادآموزی به عنوان یک نهاد فرهنگی، در کنار آموزش سواد به مخاطبین خود و با هدف توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و ارتقاء سطح آگاهی‌های مخاطبین برای مشارکت و نقش‌آفرینی در فعالیت‌های اجتماعی، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی متنوعی متناسب با نیازهای روز کشور اجرا می‌کند.

وی افزود: با توجه به‌این‌که حمایت از تولید ملی به عنوان یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و سال جاری توسط ایشان به نام "رونق تولید"مزین شده است، تمام آحاد جامعه اعم از مسؤولان، تولید‌کنندگان، کارگران و مردم به عنوان مصرف‌کنندگان در قبال تحقق این شعار اهتمام داشته باشند.

نوروزی‌فرد عنوان کرد: سیاست حوزه سوادآموزی استان پشتیبانی از تولید ملی به منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ملی و کارگر ایرانی است که این سیاست‌ها تا حصول نتیجه مطلوب ادامه می‌یابد.

معاون سواد‌آموزی خاطرنشان ساخت: انجام مسابقات در قالب امورات فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش درجامعه هدف را ستودنی و از اهداف مهم حوزه سوادآموزی برشمرد و تاکید کرد این مهم با حمایت دستگاه‌های مشارکت‌پذیر محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار