راه‌ ارتباطی ۱۰ روستای میاندوآب بازگشایی شد

ارومیه (پانا )- راه ارتباطی ۱۰ روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف و کولاک از اواخر هفته گذشته مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شده و هم‌اکنون تردد در آنها برقرار است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
راه‌ ارتباطی ۱۰ روستای میاندوآب بازگشایی شد

علیرضا اشرف‌زاده، رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای میاندوآب گفت اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان راهدارخانه‌های «قوروقچی» و «نختالو» این شهرستان، مسیرهای این روستاها که در محور «اربط» از توابع بخش باروق قرار دارند، برف‌روبی شده‌است.

او افزود: از زمان بارش‌های برف از هفته گذشته در میاندوآب به ویژه در بخش باروق، گروه‌های راهداری هر ۲ روز یک بار اقدام به برف‌روبی این محور می‌کردند ولی به علت کولاک شدید راه‌ها دوباره مسدود می‌شد.

اشرف‌زاده اضافه کرد: هم‌اکنون تنها بخشی از محور روستای «قورودره» این شهرستان مسدود است که تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

او همچنین گفت: با بازگشایی کامل مسیرهای مسدود روستایی جریان برق برخی از این روستاها نیز که براثر کولاک قطع شده بود، وصل شد.

اشرف‌زاده تاکید کرد: با توجه به ورود یک سامانه بارشی از امروز مردم و اهالی روستاهای بخش باروق ضمن اجتناب از ترددهای غیرضروری در صورت تردد در این مناطق به طور حتم تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

بخش باروق میاندوآب با ۷۲ روستا و ۲۴ هزار نفر جمعیت در یک منطقه کوهستانی و سردسیر واقع شده است که در فصول مختلف سال شرایط آب‌ و هوایی متفاوتی نسبت به مناطق دیگر شهرستان میاندوآب دارد.

با ورود یک سامانه بارشی به آذربایجان‌غربی بیشتر نقاط استان از امروز شاهد بارش برف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار