گاز به روستاهای صعب‌العبور مرودشت رسید

شیراز(پانا)_همزمان با ایام دهه فجر، طرح گازرسانی به ۲ شهر و ۲۴ روستای سخت گذر در شهرستان مرودشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
گاز به روستاهای صعب‌العبور مرودشت رسید

مدیرعامل شرکت گاز فارس در سفر مدیران استان به شهرستان سردسیری مرودشت اظهار کرد: این طرح ها شامل گازرسانی به دو هزار و ۳۰۰ خانوار ساکن در شهر خانیمن از توابع بخش کامفیروز شمالی شهرستان مرودشت و روستاهای بکیان، حاجی آباد، پالنگری، ده کهنه، حسین آباد، قلعه نو است.

غلام عباس حسینی ادامه داد:برای این طرح ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه، بیش از ۷۹ کیلومتر توسعه شبکه فلزی و پلی اتیلن تا قطر ۱۰ اینچ و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب اجرا شده است.

حسینی ادامه داد: این طرح همچنین شامل گازرسانی به ۷۰۴ خانوار روستاهای بیزجان علیا و سفلی، بنی یکه، سعادت آباد، هاشم آباد، کندازی پایین و تیره باغ از توابع بخش درودزن شهرستان مرودشت با بیش از ۹۴ کیلومتر گازرسانی پلی اتیلن و فلزی با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است .

همچنین برای گازرسانی به ۳۹۰۰ خانوار ساکن در شهر کامفیروز و روستاهای خرم مکان، عباس آباد، بادامک، خواجه، آب باد، دزدکردک، محجن آباد، منصورآباد، منگان، علی آباد علیا و علی آباد سفلی، واقع در دامنه کوه های زاگرس، ۳۲ کیلومتر خط انتقال، ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی فلزی و پلی اتیلن اجرا و بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده که علاوه بر رونق اقتصادی منطقه باعث پایداری محیط زیست نیز می شود .
با بهره برداری از این طرح ها، ضریب گازرسانی به روستاهای مرودشت به بیش از ۹۰ درصد رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار