پلمپ یک واحدپلاستیک شویی غیرمجازدر شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پلمب یک واحد غیرمجاز پلاستیک شویی پس از صدور اخطاریه های قانونی در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ یک واحدپلاستیک شویی غیرمجازدر شهرستان قرچک

محمدطاهر ظاهری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک در این رابطه اظهار کرد: طی گشت و پایش مامورین این اداره در حوزه استحفاظی شهرستان قرچک یک واحد پلاستیک شویی غیرمجاز با خروجی فاضلاب غیراستاندارد و آلاینده در روستای داود آباد قرچک شناسایی شد.

او در ادامه گفت: پس از شناسایی این واحد کارشناسان اداره محیط زیست با صدور اخطاریه های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و عدم مجوز قانونی برای ادامه فعالیت این واحد به متصدی آن هشدار دادند که متأسفانه با بی توجهی وی روبرو شد و پس از گذشت مهلت زمان قانونی اخطاریه ها طبق قانون از ادامه واحد جلوگیری شده و تمامی دستگاه ها تعطیل و پلمب گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک افزود: براساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده می بایست پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام نمایند در غیر این صورت سازمان از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد کرد.

ظاهری بیان کرد: ما همواره حامی تولید و توسعه پایدار هستیم اما با این قید که تمامی فعالیت ها با رعایت نص قانون و حدود و استانداردهای محیط زیستی باشد. چرا که محیط زیست و منابع و موهبت های الهی از قبیل آب، خاک و هوای پاک نباید قربانی توسعه اقتصادی شود.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار