محمد صیدلو: آموزش و پرورش باید در مسائل فرهنگی اولویت مسئولین قرار بگیرد

تهران (پانا) - اولین دوره کشوری تربیت مدرس طرح یاریگران زندگی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد. در این مراسم مدیرکل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدرسین و کارشناسان ادارات مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی سراسر کشور، حضور داشتند که در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: آموزش و پرورش باید در مسائل فرهنگی اولویت مسئولین قرار بگیرد

محمد صیدلو در این نشست نهاد آموزش و پرورش را نهاد فرهنگی بسیار موثر در کشور عنوان کرد و گفت: متاسفانه با توجه به اهمیتی که نظام آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده بر عهده دارد اما همچنان در اولویت شایسته‌ای قرار نگرفته است.

او در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی، تشکیل مجلسی با دغدغه های فرهنگی را از اولویت‌های انتخاب نمایندگان عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی‌اش نزدیک کنیم نیازمند نمایندگانی هستیم که این دغدغه را داشته باشند و در جهت تعالی این جایگاه و منزلت، آموزش و پرورش را یاری کنند.

صیدلو در ادامه سرمایه‌گذاری برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را امری بسیار مبارک عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در مسائل فرهنگی اولویت مسئولان قرار بگیرد.

این مقام مسول تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را امری بسیار مهم دانست و بیان کرد: با توجه به شروع فعالیت این برنامه و چشم‌انداز سه‌ساله‌ای که متصور شده‌اید که به صد درصد اهداف خود خواهید رسید، قطعا به این مهم دست‌خواهید یافت، زیرا مهمترین دلیلی که منتج به این هدف می‌شود حضور و فعالیت خود دانش‌آموزان است که در به ثمر رسیدن فرایند بسیار حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار