برگزاری اولین دوره کشوری تربیت مدرس طرح یاریگران زندگی

تهران (پانا) - با حضورمدیرکل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدرسین و کارشناسان ادارات مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی سراسر کشور، اولین دوره کشوری تربیت مدرس طرح یاریگران زندگی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره کشوری تربیت مدرس طرح یاریگران زندگی

مسعود شکوهی در ابتدای این نشست کارگاهی گفت: فاز نخست این طرح که با مشارکت همکاران استانی به اجرا درآمد، نتایج قابل قبولی داشته، کما اینکه در برخی از استان‌ها نیز از حدنصاب گذشته است و این جای امیدواری دارد.

او در ادامه اظهار کرد: این طرح از جمله طرح‌های مورد نظر مقاو عالی وزارت است، کما اینکه طرح یاریگران زندگی در کنار طرح نماد از جمله ده طرح برتر مورد نظر آموزش و پرورش است.

شکوهی از بین 129 برنامه‌ای مربوط به این حوزه به سه برنامه اصلی یاریگران زندگی، نماد و همیار مشاور اشاره کرد که محوریت فعالیت‌ها می‌باشند و افزود: اگر طرح یاریگران زندگی در مدارس به خوبی به اجرا در بیاید، بسیاری از نگرانی‌های ما در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتفع می‌شود.

اولین دوره کشوری تربیت مدرس طرح یاریگران زندگی با حضور معاون امورتربیتی، مشاوره و مراقبت‌ در برابر آسیب‌های اجتماعی، مدرسین و کارشناسان ادارات مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی سراسر کشور طی دو روز در قالب کارگاه‌‍های آموزشی در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار