آخرین وضعیت مصدومیت مهدی ترابی اعلام شد

تهران (پانا) - فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومیت مهدی ترابی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت مصدومیت مهدی ترابی اعلام شد

میثم علیپور در حاشیه تمرین صبح شنبه سرخپوشان ایران در اردوی امارات، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت بدنی بازیکنان خیلی خوب است و مصدومیت‌های کوچکی هم که داشتند کنترل شده است و این به خاطر شرایط ریکاوری خوبی است که داشته‌ایم.

وی افزود: در این شرایط مطلوب، امیدواریم که اتفاق ناگوار فیزیکی و بدنی برای آنها پیش نیاید و همین روند ادامه پیدا کند.

علیپور تصریح کرد: ما سعی کردیم که اگر قرار است درمانی انجام بدهیم، درمان‌ها به صورت اکتیو باشد تا بازیکنان در زمان تمرینات، برنامه‌های خود را پیش ببرند و مجبور نباشند برای درمان، از کلیه فعالیت‌های ورزشی دور شوند. برای همین، تایم دوری از تمرینات را به حداقل رساندیم تا بازیکنان هر چه سریعتر در اختیار کادر فنی باشند.

میثم علیپور در خصوص شرایط آب و هوایی نیز خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی دبی خیلی بهتر از دوحه است و امیدواریم تا روز سه‌شنبه که بازی داریم، همین شرایط خوب برای تیم مهیا باشد تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مهدی ترابی عنوان کرد: خدا را شکر دیروز مهدی، کنار تیم تمرین کرد. صد در صد نبود اما خیلی خیلی خوب تمرین کرد و 80 تا 90 درصد تمرینات را انجام داد و ان شاءالله تا روز بازی آماده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار