کمک‌های نقدی و غیر نقدی سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال شد

آب پخش (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت: با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان طی روزهای گذشته توانستیم از طریق کمک های این قشر بیش از 150 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی که شامل خرما، برنج، حبوبات، روغن، کنسرو، رب، پتو، لباس و ... را برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع آوری و ارسال کنیم.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های نقدی و غیر نقدی سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال شد

علی صمصامی عنوان کرد: با توجه به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان مردم ایران بار دیگر حس همدلی و نوع دوستی خود را به نمایش گذاشته و هرکس در تلاش است تا در حد وسع و توان خویش برای کمک به مردم مناطق سیل زده قدمی بردارد

صمصامی اضافه کرد: با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان در طی روزهای گذشته توانستیم از طریق کمک های این قشر بیش از 150 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی که شامل خرما، برنج، حبوبات، روغن، کنسرو، رب، پتو، لباس و ... را برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع آوری و ارسال کنیم.

صمصامی عنوان کرد: بسیاری از مردم کشور در خیزشی ملی یک‌بار دیگر همچون سیل، کمک‌های خود را به سمت مناطق سیل‌زده گسیل کنیم تا مرهم آلام مردم این استان باشد. امیدواریم سیل مهربانی همکلاسی‌ها آلام تعداد زیادی از دانش‌آموزان استان سیستان بلوچستان را تسکین دهد.

او بیان کرد: مدارس به‌صورت خودجوش به این موضوع ورود پیدا کردند و این نشان می‌دهد فرهنگ نهادینه شده است. امیدوارم این کمک های کم، اما بزرگ مورد قبول مردم خون گرم استان سیستان و بلوچستان قرار بگیرید تا منطقه آب پخش نیز سهمی در شاد کردن دل دانش آموزان و مردم استان سیستان و بلوچستان داشته باشد.

کارشناس سازمان دانش آموزی منطقه آب پخش نیز عنوان کرد: سیل، زلزله و … همه روی دیگر زندگی هستند و ممکن است در همه جای جهان رخ دهند. بد نیست به خود تلنگر بزنیم که شاید روزی ما مبتلا به این بلاهای سخت و دردناک باشیم. پس نباید هموطنان و هم نوعان خود را در روزهای سخت فراموش کنیم و حتی کمترین کمک های ساده را از آنها دریغ نکنیم.

سید معصومه هدایت بیان کرد: از همان روزهای ابتدایی که در سیستان و بلوچستان سیل جاری شد دانش آموزان منطقه آب پخش با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از این مردم دریغ نکردند و در ارسال کمک‌ها دانش آموزان و بانوان نقش مهمی در این باره داشتند.

هدایت اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و معلمان منطقه آب پخش در مدارس توسط اداره آموزش و پرورش آب پخش جمع‌آوری و برای هموطنان سیل زده ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار