همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا (س ) و روز زن

جشن میلاد کوثر در مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه ناحیه یک زاهدان برگزار شد

زاهدان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نقش آفرینی و حضور موثر حضرت فاطمه (س)در همسرداری ، مادر بودن و بودن در کنار پدر، تمام ساحتی بوده و همه معیارهای انسانی، اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و تربیتی را در خود جای داده است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد کوثر در مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه ناحیه یک زاهدان برگزار شد

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: دوره ی زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) فراز و نشیب های فراوانی را در بر داشته و در حقیقت مراحل و برهه‌های زندگی وی تاریخ‌ساز شده است.
او ادامه داد: نقش آفرینی و حضور موثر حضرت فاطمه (س)در همسرداری، مادر بودن و بودن در کنار پدر، تمام ساحتی بوده و همه معیارهای انسانی، اجتماعی، اخلاقی ،فرهنگی و تربیتی را در خود جای داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش عنوان کرد: در زندگی سیاسی و حضور در میدان های مختلف نیزحضرت فاطمه(س) تاثیر پذیر از پدر و همسر و موثر در زمان های مختلف بوده که به نوعی برای زنان و مادران درس آموز و عبرت انگیز می باشد.
او افزود: تبلیغ رسالت و اشاعه فرهنگ دینی و ترویج پیام‌های شرعی به دیگران از دیگر رسالت‌های ایشان بوده و در صحنه اجتماعی زمان خود نقش مهمی را برعهده داشته است.
رخشانی تصریح کرد: نوع دوستی ، کمک به دیگران، نوازش مستمندان و نیازمندان و تکریم آحاد جامعه آن روز از مولفه های شخصیتی حضرت فاطمه (س)بوده است.
او گفت: فاطمه(س) الگوی بشریت و جهان اسلام است، چرا که بروز عملکرد ایشان در رفتار فرزندان خلف و صالح ایشان مانند حضرت زینب سلام الله علیها، امامین حسنین بازتاب داشته است.
مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : فرزند زمان خود باشیم، شرایط عصر و نسل خود را بشناسیم و به نیازهای زمان و فرزندان جامعه خود عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار