معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

لزوم افزایش سرزندگی و شور و نشاط در محیط مدرسه

تهران(پانا) - آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان به شیوه مدرسه میزبان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم افزایش سرزندگی و شور و نشاط در محیط مدرسه

الهه حسن پورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین بر تربیت انسان‌های ماهر و با نشاط تاکید می‌شود، اظهار کرد: در طرح مدرسه میزبان، افزایش سرزندگی و شور و نشاط در محیط مدرسه، ورزش همگانی، گسترش نهضت داوطلبی در بین دانش آموزان، احداث اماکن ورزشی جدید به درون مدارس، بهبود یادگیری دانش آموزان، ایجاد رقابت بین مدارس و افزایش نقش مدرسه مورد توجه است.

او بیان کرد: این طرح از طرح های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است که در کنار طرح هایی همچون مدرسه پویا، مدرسه قهرمان و کانون قهرمان اجرا می شود.

حسن پور با تاکید بر اینکه مسابقات ورزشی باید هیجان و نشاط در مدرسه و بین دانش‌آموزان را ایجاد کند، تصریح کرد: مدارسی میزبانی را می‌پذیرند که دارای امکانات باشند و با پشتیبانی فنی مناطق، این اقدام می تواند شور و نشاط ورزشی را به مدارس تزریق و محیط مدرسه را پرنشاط کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار