امدادرسانی گروه 11 توپخانه ارتش مراغه به مناطق گرفتار در برف هشترود و چاراویماق

مراغه (پانا)- فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه از امدادرسانی گروه 11 توپخانه ارتش به مناطق گرفتار در برف هشترود و چاراویماق و نیز روستاهای مراغه خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی گروه 11 توپخانه ارتش مراغه به مناطق گرفتار در برف هشترود و چاراویماق

امیر سرتیپ دوم صادق نوری در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز پنجشنبه در پی بارش سنگین برف در منطقه و مسدود شدن راه های ارتباطی شهرستان های هشترود و چاراویماق، دستور امدادرسانی به این مناطق از سوی فرماندهی قرارگاه شمالغرب صادر شد.

او ادامه داد: در این راستا، سه تیم امدادرسانی از این پادگان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف در هشترود و چاراویماق اعزام شدند.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) اضافه کرد: دو تیم امدادی هر کدام مجهز به دو دستگاه خودروی سه محور سنگین کرایس و نیز راننده، کمک، مکانیک و تدارکات برای کمک به روستاها و مردم گرفتار در برف هشترود و چاراویماق و یک تیم نیز با دو دستگاه خودروی سنگین عازم جاده مراغه - هشترود شده و هم اکنون مشغول امدادرسانی هستند.

امیر نوری گفت: این تیم های امدادی تاکنون موفق به رهاسازی بیش از 100 دستگاه خودروی گرفتار در برف از جمله 2 دستگاه اتوبوس مسافری و نیز کمک به یک مادر باردار گرفتار در برف شده اند.

او افزود: در راستای امدارسانی، تیم های اعزام شده ارتش، اقدام به توزیع اقلام و کالاهای ضروری به اهالی روستاهای شهرستان های هشترود و چاراویماق می کنند.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) گفت: امروز نیز یک تیم امدادی با خودروهای سنگین برای امدادرسانی به روستاهای بالادست خداجو اعزام شده است.

امیر نوری ادامه داد: نیروهای خدوم ارتشی همگام با مسئولان و آحاد مردم در سه شبانه روز اخیر، خدمت رسانی به مردم منطقه را اولویت خود قرار داده اند.

او با بیان اینکه ارتش آماده خدمت رسانی به مردم منطقه است، اضافه کرد: فرماندهی نیروی زمینی ارتش نیز در روزهای اخیر تاکید بسیاری بر امدادرسانی به مناطق گرفتار در برف هشترود و چاراویماق داشته و پیگیر وضعیت امدادرسانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار