مدیر آموزش و پرورش لالی عنوان کرد :

شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و وظیفه همه است

پانا (لالی)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی ضمن بیان اهمیت انتخابات پیش رو شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی عنوان کرد .

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و وظیفه همه است

مصطفی فاریابی درگفت و گو با پانا با اشاره به مساله انتخابات پیش رو بیان کرد : نه تنها همه باید در انتخابات شرکت کنیم بلکه باید دیگران را به شرکت در این امر مهم تشویق کنیم چرا که حضور پررنگ و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای ضربه محکی بر پیشانی مستکبران عالم خواهد بود تا از توطئه چینی برای ملت و کشور ما ناامید شوند .

او همچنین ادامه داد : امیدواریم کاندیداهایی که به مجلس وارد می شوند اولویت و نگاه ویژه ای برای آموزش و پرورش در نظر بگیرند تا مشکلات موجود کاهش پیدا کرده و وضعیت بهتری را در عرصه تعلیم و تربیت بوجود بیاورند .

فاریابی تصریح کرد : جامعه فرهنگیان و دانش آموزان و رای اولی های شهرستان با شور و شعور سیاسی در دوم اسفند ماه رای خواهند داد و مطالبات جامعه فرهنگی و دانش آموزی در انتخابات از نامزدهای شرکت کننده تشکیل مجلسی است که در آن آموزش و پرورش و برنامه های آن از اولویت های ویژه باشد و قوانینی که تصویب می شود منجر به رشد و ترقی این حوزه باشد .

اودر انتها عنوان کرد : تعداد زیادی از جامعه فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات در هیئت های مختلف اجرایی و نظارتی حضور داشته تا یک انتخابات سالم را به اجرا در آورده تا نمایندگان شایسته آموزش و پرورش در صیانت از آرای مردم در حوزه های اخذ رای باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار