فولادوند: براساس نیاز به موضوع سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان پرداخته شود

تهران (پانا) - نشست مشترک معاونت ابتدایی و اداره استثنایی شهر تهران در خصوص طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: براساس نیاز به موضوع سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان پرداخته شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،عبدالرضا فولادوند در جلسه بررسی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه با اشاره به اینکه توجه به امر سلامت نوآموزان و دانش آموزان باید به عنوان یک دغدغه مطرح شود؛ اظهارداشت: این مباحث تخصصی هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است و می بایست فرصت ها را از دست ندهیم و پیوست فرهنگی این مسایل را نیز تقویت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر تاثیر مشکلات و اختلالات یادگیری در روند آموزش تصریح کرد و افزود: اولین قدم بررسی وضعیت موجود؛ دیدن افق مطلوب و پیدا کردن راه رسیدن به اهداف می باشد.

وی برآموزش مربیان پیش دبستانی، پرهیز از جزیره ای عمل کردن و هم افزایی تاکید نمود و گفت: 20 کلینیک در حوزه مشاوره داریم که باید بیشتر بر روی این اختلالات کار انجام دهند.

فولادوند تشخیص را مهمتر از درمان قلمداد کرد و ادامه داد: ضمن ترویج این گفتمان؛ بر اساس ضرورت و نیاز ،به موضوع سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان پرداخته شود.

این نشست با حضور شهناز کریمی، رئیس اداره استثنایی؛ ربوشه؛ معاون آموزش ابتدایی؛ عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی و نمایندگان معاونت پژوهش؛برنامه ریزی و نیروی انسانی در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار