مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان: ورود به بازی‌های سیاسی و جناحی در انتخابات دور از شان معلمان است

لرستان(پانا)- مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با تاکید بر اینکه ورود به بازی‌های سیاسی در جریان انتخابات دور از شان معلمان است، گفت: هر مدیری که قصد سوء استفاده از جایگاه خود را دارد، استعفا بدهد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان: ورود به بازی‌های سیاسی و جناحی در انتخابات دور از شان معلمان است

به گزارش پانا، رضا زینی وند مقدم روز جمعه در گردهمایی مشترک شورای معاونین، مدیران، رؤسا و معاونین آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان لرستان که با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان برگزار شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل سال‌ها پایمردی، صبر، استقامت و جانفشانی دلیرمردان این سرزمین دانست و گفت: امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بنیانگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین الگوی حکومت مردم سالاری دینی را به جهانیان ارائه داد.

او با بیان اینکه با برگزاری هر انتخابات جان تازه ای در کالبد نظام دمیده می‌شود و فرصت بی نظیری بر ای کشور، نظام و مردم ایجاد می‌شود، تصریح کرد: هر آنچه باعث ناامیدی، دلسردی و بی اعتمادی مردم شود و موجب شود مردم از انتخابات روی برگردانند عملی بسیار مذموم و ناپسنداست که در این راستا وظیفه و رسالت ما برای آگاه سازی جامعه به منظور حضور پرشور مردم در انتخابات سنگین و حساس است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان جایگاه این نهاد را جایگاهی مقدس و اثرگذار در جامعه دانست و گفت: به واسطه مسئولیت و رسالتی که ما در ساختن فرهنگ، باورها، ارزش‌ها و هویت کودکان، نوجوانان و جوانان این مرزوبوم داریم و بدین واسطه بیشترین ارتباط را با مردم داریم انتظار می‌رود به عنوان هادیان و راهبران آموزشی و تربیتی جامعه علاوه بر مراقبت و پرهیز از هر گونه جهت گیری به نفع کاندیداها، جریانات و گروه‌های خاص، نسبت به آگاه سازی نسل جوان به اهمیت امر انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه تلاش کرده و خدای ناکرده از حدود و چارچوب های قانونی در این زمینه خارج نشویم.

زینی وند مقدم افزود: شأن و جایگاه معلمی و قداست شغل ما اجازه نمی‌دهد وارد بازی‌های سیاسی، قبیله‌ای، باندی و گروهی مشغول در جریان انتخابات شویم و قانون گریز باشیم و از چارچوب ضوابط و ارزش‌های نظام و حرفه‌ای معلمی خود عدول کنیم و نظام تعلیم و تربیت را فدای اغراض شخصی، گروهی و سیاسی دیگران کنیم.

او عنوان کرد: در مسئله انتخابات سیاست و رویکرد ما بی طرفی کامل، اجرای دقیق قانون، جلب اعتماد عمومی و تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی و حضور پرشور و باشکوه در این صحنه سرنوشت ساز کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: تمام کاندیداها از دید مسئولین آموزش و پرورش قابل احترام و اکرام و از حقوق مساوی برخوردارند و اگر مدیران، معاونین و رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق لرستان بخواهند از این حدود و چارچوب خارج شده و به نفع کاندیدایی خاص از امکانات و پست و جایگاه اداری خود در این زمینه سو استفاده کنند قبل از ورود به این کار بایستی استعفای خود را ارائه دهند.

زینی وند مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به ممنوع بودن تبلیغ در محیط‌های اداری، آموزشی و پرورشی، کارکنان اداری نیز در صورت تمایل به تبلیغ برای کاندیدای مورد نظرشان می‌توانند از مرخصی قانونی خود تا پایان انتخابات استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار