تجلیل از دانش آموزان برتر در شهریار

شهریار ( پانا) - همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان متوسطه اول نیمه شعبان 2 و پرفسور سمیعی و دبستان مدافع حرم با حضور آقای بهمن زاده معاون آموزش متوسطه شهریار در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برتر در شهریار

معاون آموزش متوسطه در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: تربیت دانش‌آموزان در وهله اول مرهون زحمات اولیای آن‌هاست چرا که خانواده اولین و مهم‌ترین ارگان در تربیت دانش‌آموزان است به همین منظور لازم است دانش‌آموزان قدر زحمات آن ها را بدانند و با تلاش در راستای کسب علم دانش و رسیدن به موفقیت زحماتشان را ارج نهند.

بهمن‌زاده افزود : پیشرفت هر جامعه‌ای نیازمند افرادی است که در آن جامعه سعی و تلاش فراوان داشته باشند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند و دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور باید کوشش کنند تا با پشتکار به مراحل علمی دست پیدا کنند.

در ادامه این مراسم حسین نادری مولان مدیر آموزشگاه متوسطه نیمه شعبان۲ و مدرسه پرفسور سمیعی نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از سطح علمی دانش آموزان این دو مدرسه اظهار داشت :من به تمام دانش آموزانم در هر دو مدرسه افتخار می‌کنم و از اولیا خواست برای فرزندان خود وقت بیشتری بگذارند و با آن ها در زمینه‌های تعلیم و تربیت یاری کنند و به دانش آموزان توصیه کرد قدر پدر و مادر خود را بدانند.

در این مراسم از حدود 150 دانش آموز برتر درسی و اخلاقی تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار :رضا یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار