انتخاب البرز به عنوان میزبان مسابقات کشتی دانش‌آموزان سراسر کشور

تهران (پانا) - سی‌وهفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان سراسرکشور در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی استان البرز در شهر کرج از 10 تا 13 اسفند امسال برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب البرز به عنوان میزبان مسابقات کشتی دانش‌آموزان سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای جمهوری اسلامی ایران، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز و دیگر اعضای فدراسیون به طور رسمی استان البرز به عنوان میزبان سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات کشوری دانش‌آموزان پسر سراسر کشور (رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی) انتخاب شد.

این رقابت‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر دوره تحصیلی اول متوسطه به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی، با شعار دانش‌آموز ورزشکار، دوستدار محیط زیست از ۱۰ تا ۱۳ اسفند با حضور استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

شایان ذکراست این مسابقات با همکاری مشترک اداره کل‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان البرز و دو هیأت ورزش دانش‌آموزی و زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان برگزار می‌شود که طبق تفاهم‌نامه فدراسیون‌های مربوط نسبت به برگزاری اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار