دوره آموزش اصول خبرنویسی دانش آموزان ملکان برگزار شد

نیکجو عنوان کرد:استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز برای نوسازی مدارس ملکان

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملکان، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز برای نوسازی مدارس این شهرستان را از اولویت های مهم این اداره بر شمرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نیکجو عنوان کرد:استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز برای نوسازی مدارس ملکان

حمید نیکجو در دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی دانش آموزان ملکان که به همت خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات خانه معلم ملکان برگزار شد، برخی ویژگی های مهم خبرنگاران را یاد آور شد و خطاب به دانش آموزان گفت: یک خبرنگار باید دقت کند تا اخبار واقعی را انعکاس دهد و همچنین در نوشتن و تنظیم خبر از مهارت لازم برخوردار باشد تا خبر جذاب و موجب جلب نظر خوانندگان شود.

او ادامه داد: شما دانش آموزان خبرنگار، زبان گویای فعالیت های آموزش و پرورش هستید و می توانید با انعکاس اخبار این حوزه، مردم استان و حتی کشور را از اقدامات انجام یافته مطلع کنید.

مدیر آموزش و پرورش ملکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهم اقدامات اجرایی در این شهرستان، گفت: دشمنان اسلام با تحریم های ظالمانه سعی دارند تا مردم را از نظام دلسرد کنند ولی هرگز به هدف خود نخواهند رسید چون مردم ایران، انقلاب را به بهای خون فرزندان خود به دست آورده اند.

نیکجو با بیان این که در تلاش برای استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت و تجهیز مدارس هستیم، گفت: خیرین مدرسه یار استان، امسال، 250 میلیون تومان برای هوشمند سازی مدارس شهرستان مشارکت داشته اند و از این لحاظ سال گذشته نیز رتبه اول استان را کسب کردیم.

نیکجو ادامه داد: در 43 ماه گذشته 50 پروژه خیر ساز در استان به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی شده که در هفته جاری نیز پنجاه و یکمین پروژه افتتاح می شود.

نقش خبرنگاران در معرفی پتانسیل های منطقه

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملکان نیز در ادامه جلسه بیان کرد: در بازدید از مدارس شهرستان، دانش آموزان زیادی را شناسایی کرده ایم که مستعد و علاقمند به حرفه خبرنگاری و مجری گری بودند و به همت خبرگزاری پانا استان که این رسالت بزرگ را بر عهده دارد، دوره آموزشی اصول خبرنویسی را برگزار کردیم.

موسی فتحی در ادامه گفت: شهرستان ملکان ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در بخش کشاورزی و باغی دارد که خبرنگاران می توانند با معرفی آن ها در استان و کشور، نقش مهمی را در برند سازی محصولات ایفا کنند.

او نقش سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان را یادآور شد و گفت: حرفه خبرنگاری، حرفه مقدسی است و یک خبرنگار باید عادل بوده و حقیقیت را انعکاس دهد.

دوره آموزشی اصول خبرنویسی و عکاسی دانش آموزان مستعد و علاقمند به حرفه خبرنگاری در ملکان به همت خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی و با حضور و تدریس بیتا غضنفر اقدم سرپرست خبرگزاری پانا استان و لیلا موثق کارشناس خبرگزاری پانا استان در خانه معلم این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار