سامانه بارشی جدید از اواخر وقت یکشنبه، وارد استان زنجان می شود

زنجان (پانا) - سامانه بارشی تا اوایل وقت سه‌شنبه در زنجان فعال خواهد بود و میزان بارش ها نیز متوسط پیش بینی می شود اما میزان دما روند افزایشی تدریجی به خود خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی جدید از اواخر وقت یکشنبه، وارد استان زنجان می شود

به گزارش ایرنا، آسمان زنجان روز شنبه ۲۶ بهمن ماه، صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی شده است که احتمال وقوع کولاک برف در ارتفاعات و گردنه‌ها وجود دارد.

سلطانی با بیان اینکه منطقه خیرآباد با ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه این استان بود، به میزان دمای مراکز شهری زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت یاد شده، حداقل میزان دمای هوای زنجان ۱۳- ، خرمدره ۹- ، ابهر ۱۰- ، خدابنده ۱۲- ، ماهنشان ۹- و آببر مرکز شهرستان طارم نیز ۱۲+ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

سلطانی، دمای فعلی شهر زنجان را ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۱۴ درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار