مدارس کدام استان‌ها امروز تعطیل است

تهران (پانا)‌- به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف در بسیاری از نقاط کشور، مدارس برخی از مناطق استان‌های کشور امروز شنبه 26 بهمن تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام استان‌ها امروز تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان در این باره اعلام کرد به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، بارش برف، طوفان شدید و بوران برخی مدارس در نقاط مختلف استان سمنان برای امروز تعطیل است. در شهرستان میامی، مدارس هر 3 دوره تحصیلی در کل منطقه کالپوش و در منطقه بسطام، تمام مدارس روستاهای ابر، خیج، چهل دختر، مزج، جیلان و شهر کلاته خیج تعطیل هستند. در شهرستان شاهرود اما مدارس مناطق سطوه و طرود به دلیل قطع برق با 2 ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

گلستان

در گلستان نیز بارش شدید برف، کاهش شدید دما و یخبندان، تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس در بخش کوهسارات و قلعه قافه شهرستان مینودشت، قلعه قافه و همچنین مدارس دهنه امام عبدالله از روستای ملاشی به بالا در نوبت صبح را به تعطیلی کشاند. در شهرستان گالیکش هم مدارس روستاهای فارسیان، لیرو، فرنگ، پادلدل، کیارام، پنو، سیجان، کندسکوه و قوشه چشمه در نوبت صبح تعطیل هستند.

در همین استان و در شهرستان مراوه تپه هم همه مدارس شهر گلیداغ، روستاهای پلی بالا و پایین، یانبلاغ، آقچه آغاشلی، قره قاشلی(گلیداغ) ، کسن، داشلی آرغاچ، آق امام، عرب لاله گون، قاپلانگلی و کمرلی با 2 ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند.

خراسان شمالی

در استان‌ خراسان شمالی امروز شنبه 26 بهمن، تمامی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و متوسطه اول در روستاه‌های بیدک، چشمه خان و آرمادلو، تمامی مدارس ابتدایی، استثنائی، پیش‌دبستانی و متوسطه اول و دوم در شهرستان بجنورد، مدارس پیش‌دبستانی و ابتدائی فقط در بخش‌های مرکزی و غلامان شهرستان رازوجرگلان، مدارس پیش‌دبستانی‌، ابتدائی و متوسطه اول در روستاهای زرد، کاستان، گرمک، هاور، چخماقلوو حسن‌سو در شهرستان مانه و سملقان در نوبت صبح تعطیل هستند.

در شهرستان جاجرم هم فقط در بخش شوقان مدارس پیش‌دبستانی و ابتدائی در نوبت صبح تعطیل و سایر مدارس بخش شوقان با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده‌اند. تمامی مدارس پیش‌دبستانی، ابتدائی و متوسطه اول و دوم فقط در نقاط روستایی و در شهرهای زیارت، لوجلی و قوشخانه در نوبت صبح در شهرستان شیروان هم تعطیل هستند.

در سطح شهر شیروان هم مقطع پیش دبستانی و ابتدائی در نوبت صبح تعطیل هستند. مدارس پیش‌دبستانی و ابتدائی در نقاط شهری و روستائی در نوبت صبح در شهرستان فاروج هم تعطیل هستند. مدارس پیش‌دبستانی و ابتدائی فقط در مسیر دهستان میلانلو (اردوغان) از نوشیروان تا کریم‌آباد و روستاهای روئین، محمودی، عراقی، کلات و باغی در نوبت صبح در شهرستان اسفراین هم تعطیل شده‌اند.

مازندران

در این استان نیز همه مدارس بخش هزارجریب و دهستان "پی‌رجه" شهرستان نکا تعطیل هستند. مدارس منطقه چهاردانگه و مدارس بخش هزارجریب گلوگاه روز هم امروز تعطیل است. همچنین همه مدارس بخش یانه‌سر شهرستان بهشهر و همه مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان کلاردشت و مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم منطقه مرزن‌آباد نیز امروز شنبه ۲۶ بهمن ۹۸ تعطیل است.

اردبیل

به دلیل بارش برف و برودت هوا در سری قبل از ظهر امروز شنبه 26 بهمن مدارس همه دوره‌های تحصیلی در شاهرود، مدارس ابتدایی روستایی در نمین و تمامی مقاطع تحصیلی آبی‌بیگلو در استان اردبیل تعطیل است. همچنین براساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلخال امروز همه مدارس این شهرستان در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار