امام جمعه فیروزکوه: مردم در تعیین سرنوشت مملکت نقش به سزایی دارند

فیروز کوه (پانا) - نماز جمعه روز بیست و پنجم بهمن نود و هشت شهرستان فیروز کوه به امامت امام جمعه این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: مردم در تعیین سرنوشت مملکت نقش به سزایی دارند

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: تقوای الهی این است که هر کسی مسیر زندگی اش طبق تعالیم الهی باشد و از شرع مقدس اسلام دور نشودو مومن کسی است که همسایه ها از دستِ او در امان باشند و چنین همسایه ای عضویت در جامعه مومنین دارد و جزوِ حزب الله است، کسی که به خدا و روز قیامت ایمان دارد باید عمل صالح انجام دهد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زهرا مرضیه (س) گفت: زنان و دختران ما باید فاطمی باشند و این افراد پیرو ولایت هستند و در عفت، حجاب و شخصیت انسانی و معرفتی پا به پای مردان می توانند موثر باشند، باید حضرت زهرا مرضیه را الگو خود قرار دهیم که امام زمان (عج) در این باره می فرمایند، دخترِ پیغمبر (ص)، حضرت زهرا (س) برای من اسوه است.

این مقام مسئول درباره پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با پدید آمدن انقلاب اسلامی توسط امام راحل و پیروی مردم از امام دو تشکر همواره ضرورت دارد، یک تشکر از خدای متعال که ما را توسط امام خمینی (ره) هدایت کرد و یک تشکر هم از ملت بزرگ، ایثارگر و شجاع ایران که بصیرت و حضور دائمی دارند.

حجت الاسلام امیری ارجمند با اشاره به حضور مردم شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بیان کرد: مردمِ این شهرستان بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن ماه چشمانِ دشمنان را کور کردند، علی رغم مشکلات فراوان که در ابعاد اقتصادی و معیشتی داریم اما مردم مشارکت حداکثری داشتند.

او در ادامه افزود: مشارکت حداکثری چه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و چه در انتخابات می تواند قوت ما را افزایش دهدو این مشارکت در انتخابات باعث می شود امنیت ما افزایش یابد و با حضور مردم دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

امام جمعه فیروز کوه تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودنداگر هم ناراضی هستید و دلتان برای مملکت می سوزد در انتخابات شرکت کنید تا قوت لازم را پیدا کنید.

او بیان کرد: مشارکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی و چه بسا یک وظیفه شرعی محسوب می شود وبه دلیل این که صیانت از دیانت جدا نیست باید خودمان یک مدیر عالی را انتخاب کنیم، اگر با صندوق انتخابات قهر کنیم به جایی نمی رسیم، اگر مردم یک نماینده با بصیرت، شجاع، دیندار و دلسوز نظام و ولایت و مردم را برای مجلس انتخاب کنید بدانید که ضرر نکردید و آینده خوبی را رقم خواهید زد.

این مقام مسئول افزود: شهدا و خانواده های شهدا به گردن ما حق دارند، چگونه ما و مسئولین می توانیم پاسخِ حاج قاسم ها را بدهیم، ما هم مشارکت حداکثری و هم مشارکت برای انتخابِ اصلح می خواهیم.

خبرنگار: فاطمه شاه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار