حق نوار مرزی به فرهنگیان بندرعباس و بندرلنگه پرداخت می‌شود

تهران (پانا) - تمام فرهنگیان مدارس شهری و کارکنان اداری بندرعباس و شهر بندرلنگه از حق نوار مرزی برخوردار و معوقات آن‌ها از دوم مهر 98 تاکنون همراه با حقوق اسفند به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حق نوار مرزی به فرهنگیان بندرعباس و بندرلنگه پرداخت می‌شود

موسی دادی‌زاده گفت: با پیگیری و نامه‌نگاری‌های متعدد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و مطابق نگارش جدید اعلام شده، تمام فرهنگیان مدارس شهری و کارکنان اداری بندرعباس و شهر بندرلنگه از حق نوار مرزی برخوردار می‌شوند. این بخشنامه از دوم مهرماه 98 لازم‌الاجرا است و معوقات چندماه گذشته همراه با حقوق اسفند به حساب فرهنگیان این دو شهر واریز می‌شود.

دادی‌زاده اضافه کرد: فرهنگیان روستاهای بندرعباس و بندر لنگه و نیز بسیاری از شهرهای استان، برابر بخشنامه‌های قبلی از حق مناطق کمتر توسعه یافته (نوار مرزی) بهره‌مند بوده‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با اجرای رتبه‌بندی جدید، بند تعجیل در اجرای رتبه‌بندی از استان هرمزگان برداشته شده بود که با رایزنی‌های اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و جلسه با معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، این تعجیل دوباره برای فرهنگیان استان هرمزگان به عنوان مناطق محروم قابل اجرا است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، دادی‌زاده گفت: این تعجیل از اول مهر ۹۸ قابلیت اجرایی دارد و فرهنگیان در رتبه‌های ۱ الی ۵ تقسیم‌بندی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار