با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان:

کارگاه معلمان دارای دانش آموزان آهسته گام شهرستانهای کلاله و گالیکش برگزار گردید

گرگان (پانا) _ جلسه مشترک (ویژه معلمان دارای دانش آموزان دیر آموز) شهرستان های کلاله و گالیکش با موضوع طرح گام به گام با آهسته گام و با حضور سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان، مسعود بیدل نامنی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان، مجید موقر رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی و فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش شهرستان، چهارشنبه 23 بهمن98 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کلاله برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه معلمان دارای دانش آموزان آهسته گام شهرستانهای کلاله و گالیکش برگزار گردید

به گزارش پانا، فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش کلاله ضمن خوش آمد گویی؛ از تلاش و زحمات حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان و به ویژه شهرستان کلاله قدر دانی کرد و گفت: آموزش و تربیت دانش آموزان در این دوره کار بسیار دشواری است لذا بدین جهت از همه شما می خواهم که برای آموزش دانش آموزان این دوره تلاس و کوشش زیادی را داشته باشید.

عقیلی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: جانمایی دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار دیگر دانش آموزان موجب می شود تا آنها رفتارهای اجتماعی مناسب تری کسب کنند.

این برنامه در راستای اجرای بند 3 از اهداف کلان سند تحول بنیادین مبنی بر گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی اجرا شده است . تاو در ادامه هدف از اجرای این طرح را ایجاد فرصت های برابر آموزشی و پرورشی، ایجاد آمادگی در دانش آموزان با نیازهای ویژه جهت ورود به عرصه جامعه و زندگی در کنار سایر افراد، ایجاد زمینه های تعامل صحیح بین دانش آموزان عادی و دانش آموزان با نیازهای ویژه، بهبود شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش و پرهیز از افت تحصیلی(تکرارپایه) عنوان کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه توضیحاتی به صورت کارگاهی برای فراگیران ارائه و به نقد و بررسی مباحث و موضوعات پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار