حوزه مشاور امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار کرد:

تشکیل کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان استان

گرگان (پانا) _ روز دوشنبه 14 بهمن 98، اولین جلسه کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی مدارس بر اساس نیاز واقعی استان و با هدف ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشگری جدی از آسیب‌های اجتماعی، در محل اداره کل آموزش و پرورش گلستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا مرکز گلستان ، در این جلسه، محمد رباطی؛ مشاور جوان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: بین آسیب‌های اجتماعی و کیفیت زندگی رابطه معنی‌داری وجود دارد.
وی افزود: آسیب‌های اجتماعی می‌تواند جامعه دانش آموزی را با دشواری فراوانی روبرو سازد و بر وضعیت سلامت جسمی و روانی آحاد جامعه، از جمله جوانان و نوجوانان،تأثیر سوء داشته باشد و سطح کیفیت زندگی را کاهش دهد. بر همین اساس، تشکیل کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی بنا به پیشنهاد حوزه مشاور امور جوانان آ.پ گلستان، در دستورکار قرار گرفت.
رباطی ادامه داد: بنا بر وضعیت کنونی جامعه و به ویژه آسیب‌های اجتماعی در استان گلستان، ضرورت دارد این کارگروه تخصصی، با بررسی زوایای مختلف، راهکار اثربخشی در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم به جامعه بومی ارائه کند.
لازم به ذکر است، در این جلسه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیشنهاداتی از جمله استفاده از ظرفیت نخبگان اجتماعی و فرهنگی، استفاده از پتانسیل آموزش و پرورش در گسترش فضای شادی و نشاط در جامعه و شناسایی مشکلات وآسیب های جوانان استان و ارائه راهکار در این خصوص، مطرح شد.

ویراستار خبر: سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار