مدرسه ٣ کلاسه روستایى خیرساز در بخش اسماعیلیه اهواز افتتاح شد

اهواز (پانا) - با حضور استاندار خوزستان ، مدیرکل نوسازى مدارس خوزستان ، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و فرماندار اهواز مدرسه خیرساز روستایى در بخش اسماعیلیه اهواز افتتاح و به بهره بردارى رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ٣ کلاسه روستایى خیرساز در بخش اسماعیلیه اهواز افتتاح شد

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در حاشیه آیین افتتاح مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در روستای شهید عذیبی کلانشهر اهواز در گفت و گو با پانا بیان کرد: مدرسه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، با همت و همکارى حاج عدنان موسی پور خیر مدرسه سازی ایجاد شده است که توانسته ۲۵ کلاس درس در نقاط مختلف احداث و در اختیار دانش آموزان قرار دهد و همچنین امروز هم تعهد کرد که ٢٩ کلاس درس دیگر احداث و به بهره بردارى برساند.

او بیان کرد: در سال جاری، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور احداث مدارس در مناطق مختلف استان از سوی خیرین مدرسه ساز جمع آوری شده است.

قربانی اظهار کرد: امسال توانستیم ٤٧٢ مدرسه در قالب هزارو ۳۳۰ کلاس درس در استان با حمایت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به بهره بردارى برسانیم.

او ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا مهرماه سال ۹۹ تعداد زیادی مدرسه و کلاس درس احداث و به دانش آموزان عزیز تحویل داده خواهد شد.

قربانى گفت: این مدرسه با زیربناى ١٥٠ مترمربع و با اعتبارى بالغ بر سه میلیارد ریال ساخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار