با حضور وزیر نیرو؛

ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در محمود آباد آغاز شد

ساری (پانا) - نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق محمود آباد نیز با اعتبار ۳۶ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در محمود آباد آغاز شد

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز در مراسم آغاز ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان محمود آباد گفت: دولت به مردم قول داده بود که تمرکزش را بر اتمام طرح های نیمه تمام بگذارد و تاکنون به وعده اش عمل کرده است.

به گفته او دولت در کنار بهره برداری و اتمام طرح های نیمه تمام، برنامه سرمایه گذاری برای آینده را هم در دستور کار دارد و لازم است بعضی طرح های ضروری به اجرا گذاشته شود.

وزیر نیرو یکی از زمینه های سرمایه گذاری دولت در این وزاتخانه را ساخت نیروگاه ها برشمرد و توضیح داد: همزمان با این که نیروگاه هایی تا پایان سال وارد مدار بهره برداری می شوند، عملیات اجرایی نیروگاه های دیگری نیز آغاز می شود که مهم ترین آن این نیروگاه سیکل ترکیبی در استان مازندران است.

او عنوان کرد: تلاش ما بر این است تا هرچه سریع تر فرآیند انتخاب سرمایه گذار انجام شود و تا آن زمان نیز از منابع داخلی برای انجام عملیات اجرایی استفاده خواهیم کرد.

وزیر نیرو همچنین گفت: با شروع عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی محمود آباد، این منطقه از کانون های پررونق در استان مازندران خواهد شد.

کلنگ ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان محمودآباد در استان مازندران امروز پنجشنبه با حضور وزیر نیرو در روستای معلم کلای بخش سرخرود به زمین زده شد.

این نیروگاه که ساختش در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار شروع شده، شامل واحد گاز با ظرفیت ۳۴۰ مگاوات و واحد بخار به ظرفیت ۱۶۰مگاوات است.

وزیر نیرو به منظور افتتاح چند طرح مهم این وزارتخانه به مازندران سفر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار