دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قزوین:

پنجره واحد سرمایه گذاری قزوین از ابتدای سال آینده اجرایی می شود

قزوین (پانا) - دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال آینده تمامی مجوزها و فرآیندهای دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پنجره واحد سرمایه گذاری قزوین از ابتدای سال آینده اجرایی می شود

ابوالفضل یاری در جلسته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فضای کسب و کار در استان چندان مطلوب نیست و ارائه خدمات از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری به بهبود این شرایط کمک شایانی خواهد کرد.

او افزود: این سامانه تا دو ماه آینده بصورت آزمایشی اجرا خواهد شد و از سال آینده هیچ مجوزی خارج از پنجره واحد صدور نخواهد شد.

یاری با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم این سامانه از بین بردن موازی کاری و دوباره کاری در دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: تاکنون دو مجوز و فرآیند آن در این سامانه بارگذاری شده و تا پایان امسال این تعداد به بیش از ۷۰ مجوز افزایش خواهد یافت.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: یک کمیته تخصصی در رابطه با پنجره واحد سرمایه گذاری در استان شکل گرفته و طی جلساتی که با دستگاه های مختلف برگزار می کنند زمان پیشنهادی هر استعلام را در سامانه بارگذاری می کنند که طبق مصوبه شورای برنامه ریزی هر دستگاه برای پاسخ استعلام نهایتا ۲۰ روز کاری فرصت دارد.

او با اشاره به اجرای این پنجره در چند استان مختلف، گفت: استان زنجان اکنون بیش از ۲۰ فرآیند و استان آذربایجان شرقی بیش از ۶۰ فرآیند را از طریق این سامانه به سرانجام می رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار