معاون استاندار:

هفته زن؛ فرصت معرفی الگوهای موفق در میان بانوان است

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت مشارکت و بالندگی را برای جامعه زنان فراهم کرد افزود: هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، فرصتی برای نشان دادن الگوهای موفق در میان زنان است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته زن؛ فرصت معرفی الگوهای موفق در میان بانوان است

محمد ابراهیم الهی تبار در نشست برنامه ریزی هفته زن و گرامیداشت مقام مادر که با حضور مدیر کل حوزه بانوان استانداری برگزار شد این مناسبت را بهانه و فرصتی برای برجسته کردن ارزشهای جامعه دانست.

وی با بیان اینکه معرفی الگوهای برتر در میان بانوان بسیار اثرگذار خواهد بود افزود: صداو سیما، شهرداری ها و نهادهای فرهنگی می توانند با عملکرد هنرمندانه و جمعی خود، برنامه های خوبی را برای هفته زن رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می طلبد که در هفته زن به اهمیت موضوع زنان در انقلاب اسلامی و تاثیری که در مشارکت و بالندگی این جامعه داشته پرداخته شود.

الهی تبار نقش آفرینی و مشارکت زنان در انقلاب اسلامی را پیش رو تر از مردان دانست و گفت: زنان جامعه ما در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از جبهه ها و راهی کردن فرزندان و عزیزان خود به خطوط جنگ، نقش آفرینی بزرگی داشتند.

وی رشد علمی و مدیریتی زنان پس از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز جمعیت خانم های دانشجو بیش از آقایان شده و تعداد بانوان متخصص در رشته های مختلف بیشتر شده است.

الهی تبار عملکرد زنان در رده های مدیریتی را موفقیت آمیز دانست و با اشاره به انتصاب 6 زن به عنوان معاون فرماندار در استان گفت: البته این انتصاب ها نه به صرف زن بودن بلکه بر اساس شایستگی ها بوده که عملکرد مثبتی نیز داشته اند.

وی با بیان اینکه حضور و موفقیت زنان در حوزه های علمی، اختراعات و ابداعات را حاصل فضای انقلاب اسلامی است تصریح کرد: پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی در عین حفظ حجاب و عفاف و کرامت مقام زن رقم خورده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه بر تقویت نقش مقام مادرو ارتباط با فرزندان تاکید کرد و گفت:امروز در ارتباط بین نسلها احساس نگرانی وجود دارد و ضرورت دارد که برای صیانت از خانواده علاقه فرزندان را بیشتر کنیم.

الهی تبار با امید بر اینکه هر چه خانواده تقویت شود آسیب های اجتماعی کمتر میشود اظهار داشت: تقویت الگوهای زن و مادر ایرانی و نقش حضرت فاطمه (س) سمت و سوی برنامه های هفته زن باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار