آموزش بیش از 1700 نفر از دست اندرکاران انتخابات در کاشان انجام شد

کاشان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان گفت: با هدف برگزاری انتخابات سالم و باشکوه 1700 نفر از دست اندرکاران شعبه های اخذ رای در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بیش از 1700 نفر از دست اندرکاران انتخابات در کاشان انجام شد

عباسعلی قپانی پور در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در انتخابات دوم اسفند، 233 شعبه در حوزه شهرستان کاشان و70 حوزه در شهرستان آران و بیدگل دایر خواهد بود که در هر شعبه بطور متوسط پنج نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند که همه این عوامل در طی یک دوره آموزش تئوری و عملی تمامی مراحل روز اخذ رای را فرا می گیرند.
جانشین شورای انتخابات شهرستان کاشان افزود: نخستین دوره با حضور بیش از 200 نفر از نمایندگان فرماندار برگزار شد که علاوه بر فراگیری آموزش های لازم ، آننها باید در یک دوره تخصصی نیز حضور پیدا کنند تا بتوانند بدون هیچ مشکلی فرایند رای گیری را انجام دهند.
عباسعلی قپانی پور گفت: اعضای شعب اخذ رای در چهار گروه در خصوص نحوه انجام وظایف مورد آموزش قرار گرفتند که اعضای هیئت اجرایی مسوولیت هماهنگی و چینش افراد در شعب را بر عهده دارند.
معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: هرگونه طرفداری و جانبداری از کاندیدای خاص در شعبه رای گیری رای ممنوع است و اعضای شعب به هیچ عنوان نباید در ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور و فعالیت داشته باشند .
قپانی پور در خصوص آموزش تخصصی کاربران رایانه در شعب اخذ رای گفت:با توجه به آنکه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت نیمه الکترونیکی اجرا می شود، فناوری اطلاعات از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این راستا کاربران رایانه پس از تایید صلاحیت، و دریافت آموزش های تئوری و عملی در شعب اخذ رای حضور می یابند.
قپانی پور افزود: مرحله احراز هویت و استعلام کد ملی رای دهندگان در شعبه های رای گیری، مورد بررسی قرار می گیرد که 280 نفر از کاربران رایانه با نظارت 30 نفر از سرکاربران رایانه این مسوولیت را انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار