دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان

اصفهان (پانا) - دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان

در این دیدار که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و پرورشی و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان و نمایندگان مجلس دانش آموزی برگزار شد، پیرامون مسائل دانش آموزی از قبیل پارلمان و اتتخابات مجلس دانش آموزی و گزارشی از بازدید های آنان از نواحی و مناطق پرداخته شد.

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان در خصوص انتخابات مجلس دانش آموزی در هفته آینده گفت: مطابق با شیوه نامه ارسالی از سازمان مرکز ما سهمیه بندی برای مناطق را مشخص کرده ایم که با رای دانش آموزان نمایندگان شورا و مجلس دانش آموزی مشخص می شود.

پس از آن دانش آموزان به بیان گزارش خود از بازدید از مدارس نواحی و مناطق پرداختند.

محمد اعتدادی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام دهه فجر، در تکمیل جمع بندی گزارشات ارائه شده توسط دانش آموزان گفت: بسیار خوشحال هستم که بار دیگر در بین شما اعضای مجلس دانش آموزی هستم. تمام نگرانی های شما دانش آموزان در دیدار قبل به روسای ادارات نواحی و مناطق استان انتقال داده شده که برای حل مشکلات تلاش نمایند.

وی ادامه داد: امروز نیز تمامی دغدغه های شما را یادداشت نمودم و به آنان رسیدگی خواهم کرد و از تمامی نظرات و پیشنهادات شما برای بهبود فضای آموزشی استقبال می کنم.

اعتدادی افزود: هیچ کس به دنبال کاهش فضای شادابی و نشاط مدارس نیست و ما باید به اقتضای شرایط استان این موضوع را فراهم کنیم. ما نیز به دنبال انتقال نشاط و شادابی در بین دانش آموزان هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: از شما نمایندگان این انتظار را داریم همراه با انتقال مشکلات مدارس و نقاط ضعف و قدرت، پیشنهاداتی را به مدیران مدارس و مسئولین در همان بازدید ارائه نمایید.

وی در پایان صحبت های خود گفت: با توجه به کمبود نیرو انسانی در استان تمام تلاش خود را انجام می دهیم که فضای آموزشی را به بهترین وضعیت موجود بدل کنیم و از شما نمایندگان مجلس کمال تشکر را دارم که ما را در این موضوع همراهی می نمایید.

مهدی اسماعیلی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه گفت: شما نمایندگان در بین دانش آموزان الگو هستید و باید تمام نکات اخلاق، رفتاری و گفتاری را رعایت کنید و به بهترین شکل به آن عمل کنید.
وی افزود: شما نمایندگان مجلس باید در جلسات شوراهای دانش آموزی در مدارس شرکت کنید. وقتی در مدرسه حضور میابید باید به حرف دانش آموزان گوش دهید و دغدغه های آنان را به ما انتقال دهید.
وی در پایان گفت: یکی از مهم ترین رسالت های شما دانش آموزان، توانمند سازی شوراهای دانش آموزی است که باید به این موضوع به طور جدی پرداخته شود و بتوانید خلاقیت را به شوراهای دانش آموزی القا کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار