رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

جامعه امروزی نیازمند منش نظم پذیری و مسئولیت پذیری تشکیلات پیشتازان است

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: جامعه امروزی نیازمند منش نظم پذیری و مسئولیت پذیری تشکیلات پیشتازان است.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جامعه امروزی نیازمند منش نظم پذیری و مسئولیت پذیری تشکیلات پیشتازان است

حسین عباس زاده در همایش یاوران انقلاب شهرستان خوی با اشاره به اهداف این همایش گفت: سلسله همایش های یاوران انقلاب در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب در سطح استان آذربایجان غربی با حضور 8 هزار نفر از اعضای تشکیلات پیشتازان برگزار شد.

وی گفت: تشکیلات پیشتازان در استان آذربایجان غربی دارای 78 هزار عضو و 3 هزار مربی است و همه اقدامات سازمان دانش آموزی طی سال در راستای فعالیت های اعضا است.

عباس زاده در این خصوص ادامه داد: طی ماه جاری و پس از اتمام سلسله همایش های یاوران انقلاب، انتخابات مجلس دانش آموزی با حضور نمایندگان شهرستان ها و مناطق روز 28 بهمن در محل سازمان دانش آموزی خواهد شد، حفظ کرسی های موجود و حضور در کرسی های مهمتر هدف سازمان دانش آموزی استان در این دوره از مجلس دانش آموزی خواهد بود؛ هفت نفر از دانش آموزان استان با رأی خود دانش آموزان به مجلس دانش آموزی راه خواهند یافت.

وی به تأثیر پرورش تشکیلاتی در زندگی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: سازمان دانش آموزی و تشکیلات پیشتازان 12 منش و اعتقاد را به دانش آموزان آموزش می دهد که همه آن ها با زندگی ایده آل ارتباط مستقیم دارند؛ منش نظم پذیری و مسئولیت پذیری یکی از نیازهای مبرم جامعه کنونی ما به حساب می آیند.

عباس زاده به همکاری خوب تشکل های دانش آموزى اشاره کرد و گفت: همکارى تنگاتنگی با سایر تشکل ها اعم از هلال احمر، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی داریم و از همه ظرفیت هاى موجود برای اعتلای فعالیت های دانش آموزی بهره مند شدیم.

رییس سازمان دانش آموزى همچنین گفت: ایمان و باور دو مؤلفه مهم در مدیریت است که مدیر آموزش و پرورش خوى و همکاران وی به صورت عالی و کافی از این شاخصه ها بهره مند هستند.

عباس زاده افزود: حمایت ها و راهبرى هاى مدیر کل محترم آموزش و پرورش و معاون محترم پرورشى در سرانجام و نتیجه فعالیت هاى سازمان دانش آموزى تاثیر مستقیم و فوق العاده داشته و دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار