۸ اکیپ از استان های مازندران و مرکزی به گیلان اعزام شده اند

هنوز برق مناطقی از گیلان به دلیل شدت برف قطع است

رشت (پانا) - مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: ۸ اکیپ عملیاتی و اجرایی از استان های مازندران و مرکزی با ۴۰ نفر نیروی انسانی به استان گیلان اعزام شده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
هنوز برق مناطقی از گیلان به دلیل شدت برف قطع است

به گزارش پانا، ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آنها قطع شده است گفت: با تلاش شبانه روزی گروه های عملیاتی و اجرایی، پست های فشار قوی آستانه، کوچصفهان و صومعه سرا برقدار شدند که با اضافه شدن اکیپ های عملیاتی و اجرایی استان های مازندران و مرکزی، هر چه سریع تر تلاش خواهیم کرد تا خطوط و پست های برق را که از مدار خارج شده اند، برق دار کرده و به مدار بیاوریم.

بلبل آبادی در خصوص برق دار کردن خطوط برق گفت: عمده مشکل در این خصوص، مسدود بودن جاده ها و عدم دسترسی به دکل های خطوط فشار قوی است که با حل شدن این مشکل، در اسرع وقت خطوط از مدار خارج شده را برقدار خواهیم کرد.

او تاکید کرد: حجم بارش ها و گستردگی خرابی تجهیزات و تاسیسات برق به حدی است که با وجود تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی، رفع کامل خرابی ها تاکنون میسر نشده است و انتظار صبر و شکیبایی از مردم شریف و فهیم استان گیلان را داریم تا بتوانیم در ساعات آینده، تمامی پست های برق و خطوط فشار قوی برق را به وارد مدار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار