پیام تشکر استاندار بوشهر به خاطر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر به خاطر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از مردم استان تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر استاندار بوشهر به خاطر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی با اشاره به راهیپمایی شکوهمند 22 بهمن گفت: مردم فهیم استان بوشهر حماسه شکوهمند و معنادار شما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری به افتخارات این دیار افزود.
وی ادامه داد: این حضور پرشور نشان داد که همه سختی ها و تنگناها که دشمنان ایران اسلامی از مدتها قبل بر کشور، تحمیل کرده اند، نتوانسته بر عزم و اراده استوار شما در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بی شک درک و شعور بالای سیاسی شما و همچنین شوری که شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد ملت ایران ایجاد کرد، سبب شد تا یکبار دیگر وحدت، همدلی و حضور شکوهمند شما را در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد باشیم.
گراوند اظهار داشت: این حضور ارزشمند و این راهپیمایی بزرگ برای دوستداران انقلاب اسلامی مایه امید و خوشحالی و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود و یقینا باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت بیشتر و اعتبار جهانی ایران خواهد شد.
استاندار بوشهر یادآور شد: وظیفه خود می دانم به پاس حضور ارزشمندتان مراتب تقدیر، تجلیل و سپاسگذاری خود را اعلام کنم، امید که شاهد شکوفایی بیشتر و به ثمر نشستن درخت تناور انقلاب اسلامی با استمرار حضور شما در عرصه های مختلف بویژه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار