بیانیه تشکر قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از جامعه فرهنگیان، مربیان و دانش‌آموزان

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از جامعه فرهنگیان، مربیان و دانش‌آموزان تشکر و بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه تشکر قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از جامعه فرهنگیان، مربیان و دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، متن بیانیه تشکر قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از جامعه فرهنگیان، مربیان و دانش‌آموزان به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران الگوی تمام عیاری برای همه ملت‌های آزاده جهان می‌باشد. کشور عزیز ما امروز بعد از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب در عرصه‌های علمی و فناوری‌های نوین، عرصه‌های نظامی و فناوری موشکی و در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی در اوج قله‌های افتخار قرار گرفته ‌است.

انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت به ثمر رسید و با خون شهیدان گلگون کفن در طول چهل و یک سال عمر پر برکت آن، آبیاری شد. دهه مبارک فجر امسال اما در اولین سال ازگام دوم انقلاب با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و الحق و الانصاف مردم قهرمان و انقلابی ایران امسال با حضوری هوشمندانه، مقتدرانه و پرشور و شعور خود حماسه بی‌نظیری آفریدند و یکبار دیگر نقشه های خیالی و باطل جبهه استکبار را نقش برآب کردند. حتی سرمای شدید هوا در بسیاری از نقاط کشور و بارش برف هم نتوانست مانع صلابت، اقتدار و همت والای ملت ایران شود. اینجانب برخود واجب می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدات همکاران عزیزم بویژه مدیران و مربیان سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور و پیشتازان سرافراز ایران اسلامی در برگزاری هر چه بهتر جشن‌های دهه مبارکه فجر و راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر ‌نمایم.

بر خود می‌بالم که سازمان دانش‌آموزی نیز در کنار اقشار مختلف ملت ایران با همدلی، همفکری و همکاری اعضای محترم شورای‌برنامه‌ریزی استانها در مناطق و مدارس سراسر کشور درخششی حماسی و انقلابی داشت و در راستای اعتلای نظام اسلامی گام‌های مهم و مؤثری برداشت. ما در این دهه ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با برگزاری باشکوه مانورهای یاوران انقلاب و شرکت دانش‌آموزان عزیز در پویش ملی "سپاس سردار"، بار دیگر با آرمانهای امام و انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردیم.

انشاالله این تلاش‌ها و مجاهدات ارزشمند ذخیره آخرت‌تان باشد و در پناه حق‌تعالی همواره و در تمامی شئون زندگی سلامت، پیروز و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار