نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان: رهبری، مردم و اسلامیت سه رکن اصلی پیروزی انقلاب است

زاهدان(پانا) _ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گقت: انقلاب اسلامی ایران با سه رکن رهبری، مردم و اسلامیت به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه  سیستان و بلوچستان: رهبری، مردم و اسلامیت سه رکن اصلی پیروزی انقلاب است

آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در مراسم افتتاحیه گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان که در سالن کنفرانس پایگاه شکاری برادران دل حامد ارتش جمهوری اسلامی در کنارک برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با سه رکن رهبری الهی و دینی، مردم و حضورشان در تمام صحنه ها و اسلام و مکتب اسلام به پیروزی رسیده و برای پایداری و تداوم‌انقلاب باید این سه رکن تقویت شوند.
او ضمن تاکید براین که نباید بگذاریم این سه رکن دچار آسیب شده و لطمه ببینند، بیان‌کرد: در مقطع حساس کنونی که وارد چهل سال دوم‌انقلاب اسلامی شده ایم، ما ائمه جمعه همراه با سایر مردم و مسئولین باید تلاش کنیم تا مفاد بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ائمه جمعه نقش مهمی در هدایت جامعه بر عهده دارند و فرماندهی پایگاه و قرارگاه فرهنگی در محل فعالیت خود بر عهده دارند.
او خاطر نشان کرد: باید از امام‌راحل(ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی الگو گیری کرده و در زندگی و روند فعالیت از آنها بهره گیری کنید.
او خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، قبل از آنکه سیاسی باشد و حکومتی را جابجا کند، انقلابی فرهنگی، دینی و مکتبی بوده است.
محامی گفت: امام راحل(ره) با تکیه بر فرهنگ غنی اسلام و آیات نورانی قرآن، احادیث، سنت و سیره اهل البیت(ع)فعالیت های خود را برای راه اندازی انقلاب آغاز کرد و کمک الهی و همت مردم، انقلاب اسلامی ایران به سرانجام رسید.
او با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام‌راحل(ره) جامع الاطراف یودن، دفاع عقلانی از مبانی دینی، ساده زیست بودن، رعایت تواضع در برابر مردم، هدایتگری و روشنگری صریح، حمایت از مسئولان در عین دادن تذکر و رهنمود و... بعداز جمله ویژگی های بارز امام‌راحل(ره)و مقام‌معظم ‌رهبری عنوان کرد.
آیت الله محامی با بیان اینکه با توجه به ارث های رسیده از رژیم‌طاغوت همچنان شاهد محرومیت هایی در بخشهای مختلف استان‌هستیم که مایع شرمساری است، تاکید کرد: باید همه برای رساندن شاخصها له حد مطلوب تلاش کنند.
او با اشاره به موضوع سیل اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: در این‌واقعه پس از پیام‌مقام ‌معظم رهبری، همه گروه های مردمی و مسئولین و نها ها حاضر و به مردم‌خدماترسانی کردند که جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار