سانحه رانندگی در خیابان دماوند

تهران (پانا) - رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف یک دستگاه اتوبوس BRT با عابر پیاده در خیابان دماوند خبر داد و گفت این حادثه ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

کد مطلب: ۱۰۲۳۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سانحه رانندگی در خیابان دماوند

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۰۸:۴۵ صبح امروز با اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف اتوبوس BRT با عابر پیاده ای در مسیر خیابان دماوند تقاطع نیروی هوایی، بلافاصله کارشناسان منطقه ۸ پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس BRT و عابر پیاده‌ای به وقوع پیوسته است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: کارشناسان علت اصلی این حادثه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس و در نهایت برخورد با این عابر پیاده اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این حادثه، علاوه بر مصدومیت عابر پیاده، با ترمز شدید راننده، ۲ تن از مسافران داخل اتوبوس نیز با شیشه اتوبوس برخورد کرده و به علت شدت ضربه وارده هر دو مسافر نیز مصدوم می‌شوند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: با کمک عوامل امدادی هر ۳ مصدوم به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این در حالی است که روابط عمومی شرکت اتوبوس‌رانی اعلام کرد: صبح امروز هیچ حادثه تصادفی در خطوط BRT گزارش نشده است و حادثه فوق مربوط به روز دوشنبه 21 بهمن ماه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار