مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد

سنندج(پانا )- با حضور معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب، در سالن احمد پناه آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، با حضور معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در سالن احمد پناه آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد.

در این برنامه که ریس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان، معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، معلمان و گروههای پیشتازان پانزده مدرسه نیز ناحیه حضور داشتند، حجت الله نریمانی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اسلامی بودن، مردمی بودن، داشتن رهبری توانا و استکبار ستیزی را چهار شاخص اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به شمار آورد و اظهار کرد: در دوره ستم شاهی ما تحت سلطه ظلم و استبداد بر کشور بودیم، اما اسلام که آمد باعث شد که ملت از زیر یوغ استعمار رهایی یابند چون دین اسلام دین عزت، آزادی و آزادگی است.

معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان به برخی از انقلاب های مردمان این کره خاکی اشاره کرد و گفت: هر انقلابی که به وقوع انجامید بعد از مدت زمان مشخصی به خاموشی گرایید، اما انقلاب ما چنین نبود چون متعلق به مردم بود و ریشه،جهت و محتوا داشت.

نریمانی در ادامه اظهاراتش، دانش آموزان را مخاطب خود قرار داد و گفت: شما دانش آموزان آینده سازان این کهن مرز و بوم اسلامی هستید. چشم امید مقام معظم رهبری و مسئولان این نظامید. پس باید با تلاش و کوشش و مجاهدت های خود در پیشرفت این کشور سهیم باشید.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های متنوع تشکیلاتی یاوران انقلاب و پس از اهداءگل به تمثال مبارک سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، دانش آموزان در برابر مسئولین رژه رفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار