معاون رئیس جمهور: جمهوری اسلامی تفکری جدید مقابل لیبرالیسم و کمونیسم به وجود آورد

گرگان (پانا) _ محمدباقر نوبخت امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در گرگان:در شرایطی که نزاعی سرد بین آمریکا و دیگر قدرت آن زمان، اتحاد جماهیر شوروی برای سلطه بر جهان در جریان بود، با پیروزی انقلاب اسلامی، تفکری جدید بر پایه اسلام ناب مطرح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون رئیس جمهور: جمهوری اسلامی تفکری جدید مقابل لیبرالیسم و کمونیسم به وجود آورد

به گزارش پانا مرکز گلستان ؛ معاون رئیس جمهور ادامه داد: قدرت‌های آن روز که حیات خود را در خطر دیدند، به همین جهت متحد شدند تا به روش‌های مختلف، این تفکر جدید را نابود کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: در طول این ۴۱ سال، دست به تحریک قومیت‌های مختلف کشور زدند، ترور کردند، جنگ به راه انداختند و تحریم کردند تا نظام را از پای در بیاورند.
آقای نوبخت تاکید کرد:، اما به کوری چشم آن‌ها جمهوری اسلامی ایران امروز، هجدهمین اقتصاد بزرگ جهان است و به استناد اعلام بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، امسال از رکود اقتصادی خارج می‌شویم.
وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اکنون به لحاظ علمی در منطقه، اول و در جهان پانزدهم است.
معاون رئیس جمهور افزود: به مدد نیرو‌های انقلابی و متدین، از معدود کشور‌هایی هستیم که در دل اتم و به فضا نفوذ کردیم و موشک‌های نقطه زنی داریم که هیچ دشمنی از آن در امان نیست.
آقای نوبخت گفت: در کنار همه این پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و نظامی، امروز جمهوری اسلامی ایران می‌تواند انسان‌هایی کامل نظیر شهید سلیمانی به وجود بیاورد. انسانی که ترور شدن ناجوانمردانه او، قلب همه آزادی خواهان جهان را سوزاند و این حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت می‌کند.
وی تاکید کرد: ان شاءالله با هدایت رهبری عزیزمان و حمایت و همراهی مردم به رغم همه دشمنی‌ها پیروزی نهایی از آن ماست.

خبرنگار: سپیده گل محمدی/ ویراستار خبر : سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار